TERMENI SI CONDITII
Site-ul www.autobild-service.ro este proprietatea BEST AUTOBILD SERVICE SRL cu sediul in str. AL. I. Cuza nr 367, loc. Letea Veche, Bacau, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J04/155/2010 si cu codul unic de inregistrare 26523518.
Navigarea pe acest site implica acceptarea politicii de confidentialitate si a termenilor si conditiilor de mai jos.
Intregul continut al site-ului www.autobild-service.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date – este proprietatea companiei BEST AUTOBILD SERVICE SRL si sunt protejate de legile privind proprietatea intelectuala si industriala.
POLITICA DE COOKIE-URI
Website-ul www.autobild-service.ro utilizeaza module cookie proprii și ale tertilor. Un „Internet Cookie” reprezinta un fisier de mici dimensiuni care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau pe alte echipamente ale unui utilizator si colecteaza informatii cu privire la comportamentul dumneavoastra online. Cookie-urile sunt stocate pentru o perioada determinata.
www.autobild-service.ro utilizeaza cookie-uri automatizate pentru setarile browserului si plugin-uri, in scopul imbunatatirii experientei tale si a serviciilor oferite. De asemenea, folosim serviciile Google Analytics, Google Adwords, Google Adsense, Facebook Pixel, HotJar, WordPress, Google Plus.
Dezactivarea cookie-urilor
Puteți restrictiona, bloca sau sterge cookie-urile de pe acest site web oricand, modificand configuratia browser-ului dvs, navigand in modul Privat (Incognito) sau accesand pagina : https://tools.google.com/dlpage/gaoptout. tps://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
BEST AUTOBILD SERVICE SRL, în calitate de operator de date, se angajeaza sa respecte cu strictete confidentialitatea datelor clientilor sai. Nu transmitem, nu vindem si nu cedam tertilor datele dumneavoastra in scopuri de marketing.
Colectam datele cu caracter personal ale clientilor si potentialilor clienti, datele de contact ale persoanelor cu care interactionam, furnizorilor nostri si ale tuturor persoanelor care ne contacteaza prin formularul de contact pus la dispozitie pe site. Atunci cand ne contactati prin intermediul formularul de contact, acceptati ca datele dumneavoastra cuprinse in acesta sa fie folosite in scopuri de marketing si pentru a primi informatii din partea www.autobild-service.ro.
Categoriile de date cu caracter personal prelucrate
BEST AUTOBILD SERVICE SRL poate prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal, cum ar fi nume şi prenume, telefon, adresa de e-mail, adresa de facturare, date referitoare la modul în care utilizați Site-ul (comportament, preferinţele), precum și orice alte categorii de date pe care le furnizați în mod direct prin completarea formularului de contact, prin mail sau telefonic.
Cum utilizam datele cu caracter personal
Vom utiliza datele cu caracter personal doar in scopul executarii contractului dintre dumneavoastră şi BEST AUTOBILD SERVICE SRL, respectiv pentru preluarea, validarea şi facturarea comenzii, informarea dumneavoastră asupra activitatilor care decurg din acesta etc. In aceasta situatie, temeiul legal de prelucrare a datelor are la bază contractul încheiat între cele doua parti.
Putem prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal si pentru activităţi de marketing si anume pentru transmiterea prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanţă (e-mail), de comunicări comerciale privind produsele şi serviciile oferite de BEST AUTOBILD SERVICE SRL , prin intermediul site-ului www.autobild-service.ro. In aceasta situatie, temeiul legal de prelucrare al datelor are la bază consimțământul dumneavoastră, dacă optati sa-l oferiti prin bifarea căsuței corespunzatoare de la momentul completarii formularului de contact. Va puteti dezabona de la primirea unor astfel de comunicări comerciale prin folosirea opţiunii de la finalul fiecărui e-mail conţinand comunicări comerciale.
Cat timp păstrăm datele
BEST AUTOBILD SERVICE SRL va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal atât cât este necesar pentru realizarea scopurilor de prelucrare menționate mai sus.
Fiecare persoana vizata are dreptul acordat de catre legiuitorul european de a-si retrage consimtamantul in privinta prelucrarii datelor sale personale in orice moment.
Drepturile persoanelor vizate
• Dreptul de a fi informat cu privire la categoriile de date colectate, scop, destinatari, transfer.
• Portabilitatea datelor: aveți dreptul să obțineți transferul unei copii a datelor dumneavoastră;
• Dreptul de a fi uitat: aveți dreptul să ștergeți oricand orice date cu caracter personal prelucrate de BEST AUTOBILD SERVICE SRL, cu excepția următoarelor situații: aveți o solicitare nerezolvată, aveți o comandă in derulare sau aveți o datorie neplătită;
• Dreptul de a face opozitie: aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal bazate pe interesul legitim.
• Dreptul de acces la datele cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră.
• Dreptul de a rectifica datele in care acestea sunt procesate gresit.
• Dreptul de restrictionare a prelucrarilor;
• Dreptul de a se opune la profilari: aveti dreptul de a nu face obiectul unei decizii de profilare atunci cand aceasta se bazeaza pe prelucrarea automata.
Pentru orice solicitare, reclamatie sau sugestie in legatura cu protectia datelor cu caracter personal sau cu orice alt element inclus in politica noastra de confidentialitate, va rugam sa folositi adresa de e-mail de pe site sau orice alta modalitate de contact.

 

Fosta denumire: Contract de reparatii

 

CONTRACT DE SERVICE

Nr.  Data

 

Furnizor                                                                       Client/Delegat, in loc de Vanzator

Date de identificare cf. formular

  1. Probleme semnalate de Client/Solicitari

PROCES-VERBAL DE PREDARE- PRIMIRE (PVPP)

Dl/dna. ____________________, in calitate de Client/Delegat preda catre BEST Autobild Service SRL, in calitate de Furnizor, autovehiculul cu nr. de inmatriculare ______________ in vederea prestarii serviciilor contractate.

  1. Stare exterioara autovehicul: descriere (ex: dc este spalat, zgarieturi, deformari, etc)
  1. Stare interioara autovehicul:
  1. Urmatoarele accesorii lipsesc in momentul predarii autovehiculului – cf. formular
  1. Nivel carburant – cf. formular
  1. Clientul a luat cunostinta de Conditiile Generale ale contractului de service, de Definitii (Anexa nr. 1), de Conditiile de garantie (Anexa nr. 2) si de conditiile de prelucrare a datelor cu caracter personal (Anexa nr. 3).

Furnizor                                                                       Client/Delegat

BEST Autobild Service SRL

CONDITII GENERALE LA CONTRACTUL DE SERVICE

  1. ___ din data de _____
  1. DEFINITII

1.1.      In interpretarea Contractului, referirea la oricare din termenii din Conditiile Generale vor avea intelesul mentionat in Anexa nr. 1, care poate fi consultat pe site _____ si solicitat la sediul Furnizorului.

 

  1. OBIECTUL CONTRACTULUI

2.1.      Obiectul Contractului il constituie prestarea serviciilor auto pentru Autovehiculul detinut de Client, la solicitarea acestuia ori a Delegatului, contra unui pret.

2.2.      Cererea poate fi facuta in scris si transmisa prin e-mail, fax si/sau WhatsApp. Semnarea PVPP a autovehiculului in vederea prestarii serviciilor tine loc de cerere.

III.       INCHEIEREA CONTRACTULUI

3.1.      Clientul solicita Furnizorului executarea de lucrari si/sau furnizarea de Piese de schimb, semnand/acceptand unul din urmatoarele documente: Contract de service, Deviz (estimativ si suplimentar), PVPP.

3.2.      Contractul se incheie la sediul Furnizorului si intra in vigoare la data semnarii/acceptarii de catre Client.

  1. DURATA CONTRACTULUI

4.1.      Contractul se incheie pe perioada necesara prestarii serviciilor de service, care variaza intre 1 zi si 60 zile de la data predarii autovehiculului, dupa caz.

4.2.      Durata Contractului se prelungeste automat, cu durata corespunzatoare, in urmatoarele cazuri:

  1. cand acceptul prestarii Serviciilor este supus aprobarii prealabile a Asiguratorului sau a unei terte parti, indicata de Client;
  2. cand este necesara achizitionarea de piese auto pentru prestarea serviciilor;
  3. cand este necesara executarea de lucrari suplimentare.
  1. DREPTURILE si OBLIGATIILE PARTILOR

5.1.      Furnizorul are urmatoarele drepturi:

  1. sa primeasca plata integrala pentru serviciile prestate, inclusiv manopera, si pentru piesele auto pe care le procura si le utilizeaza, conform facturilor fiscale;
  2. sa retina Taxa de transport si retur a pieselor comandate, conform art. 9.3;
  3. sa efectueze parcursuri de proba in limita a maximum 50 km, indiferent de intervalul orar;
  4. sa retina autovehiculul reparat, pana la plata integrala a facturii de catre Client;
  5. sa valorifice autovehiculul abandonat pentru plata sumelor datorate de Client.

5.2.      Furnizorul are urmatoarele obligatii:

  1. sa preia autovehiculul in vederea prestarii serviciilor acceptate de Client;
  2. sa presteze serviciile ofertate si/sau solicitate de Client, la termen;
  3. sa asigure piesele de schimb necesare pentru efectuarea reparatiilor, in conditiile cap. IX si X;
  4. sa restituie autovehiculul reparat, la termen;
  5. sa garanteze calitatea serviciilor prestate si a pieselor de schimb pe care le-a procurat si utilizat.

5.3.      Clientul are urmatoarele drepturi:

  1. sa beneficieze de serviciile ofertate si acceptate, la termenul convenit;
  2. sa fie anuntat de lucrarile necesare si neprevazute care depasesc 10% din Devizul estimativ;
  3. sa astepte doar in zonele special amenajate de la sediul Furnizorului, pe intreaga perioada de efectuare a reparatiilor;
  4. sa solicite si sa dispuna de piesele defecte/inlocuite, la reprimirea autovehiculului, in conditiile cap. IX.

5.4.      Clientul are urmatoarele obligatii:

  1. sa solicite programarea prealabila a lucrarilor si sa o respecte;
  2. sa obtina personal si anterior, acceptul din partea Asiguratorului, de intrare in lucru si de plata, in cazul in care platitorul este Asiguratorul, daca partile nu convin altfel;
  3. sa predea autovehiculul, la termenul convenit;
  4. sa accepte, expres sau tacit, documentele intocmite de Furnizor;
  5. sa plateasca integral sumele datorate Furnizorului (pretul, Taxa de transport si retur, Tariful de stationare, penalitati, dupa caz);
  6. sa preia autovehiculul reparat, in conditiile XI;
  7. sa nu patrunda in zonele din incinta service-ului in care se semnaleaza “Accesul interzis”;
  8. in situatia in care Furnizorul permite Clientului sa asiste la reparatii, sa nu stanjeneasca personalul in efectuarea reparatiilor, sa ramana doar in jurul zonei in care se afla autovehiculul si sa nu se deplaseze in interiorul atelierului.
  9. EVALUAREA AUTOVEHICULULUI. DEVIZUL ESTIMATIV

6.1.      Lucrarile de reparatii necesare se identifica in urma unei evaluari, respectiv a unei constatari tehnice de specialitate, a unei probe de drum, a unei diagnosticari tehnice, prin demontari/remontari de ansamble/piese de schimb sau combinatii a acestor operatii.

6.2.      Evaluarea autovehiculului constituie o operatiune separata. Costul evaluarii include toate cheltuielile rezultate din activitatile necesare si este in sarcina Clientului, in orice caz. Factura pentru serviciul de evaluare se emite de catre Furnizor, conform Ofertei/tarifelor afisate.

6.3.      Dupa evaluarea autovehiculului, Furnizorul intocmeste Devizul estimative (Oferta).

6.4.      Devizul estimativ va contine si un termen provizoriu de efectuare a reparatiilor si livrare a autovehiculului. Termenul nu cuprinde perioadele de timp necesare pentru aprovizionarea cu piese de schimb, care nu se afla in depozitul Furnizorului, cel pentru efectuarea Lucrarilor suplimentare si/sau pentru obtinerea de aprobari prealabile, care sunt necesare.

6.5.      Acceptarea Devizului estimativ de catre Client se face in mod expres, prin semnatura, si in mod tacit, prin predarea autovehiculului, in conditiile art. 7.1 – 7.2.

 

VII.     PREDAREA-PRIMIREA AUTOVEHICULULUI

7.1.      Predarea autovehiculului de catre Client se face in baza Procesului-verbal de predare-primire (PVPP), in care se vor consemna starea exterioara si interioara a acestuia.

7.2.      Autovehiculul se considera a fi preluat in custodie numai dupa semnarea PVPP de catre Client.

7.3.      Furnizorul primeste autovehiculul cu un rand de chei, certificat de inmatriculare (copie) si autorizatia de reparatii, eliberata de autoritatile competente sau Asigurator, in cazul accidentelor.

VIII.    EXECUTAREA LUCRARILOR. DEVIZUL SUPLIMENTAR. ACCEPTAREA DEVIZELOR

8.1.      Daca dupa inceperea lucrarilor se constata ca este necesara realizarea unor Lucrari suplimentare fata de cele mentionate in Devizul estimativ, Furnizorul va intocmi Devizul suplimentar si-l va comunica Clientului.

8.2.      Prin insusirea Conditiilor generale, Clientul isi exprima acordul ca realizarea Lucrarilor suplimentare, in limita a 10% din Devizul estimativ, sa poata fi facuta automat de Furnizor.

8.3.      Executarea Lucrarilor suplimentare, al caror cost depaseste 10% din Devizul estimativ, se face doar cu acordul Clientului, expres ori tacit.

8.4.      Daca Clientul refuza Lucrarile suplimentare, Furnizorul va realiza doar lucrarile mentionate in Devizul estimativ. Furnizorul este exonerat de responsabilitate pentru rezultatul final, raspunderea sa fiind limitata la lucrarile agreate de Client.

8.5.      Lucrarile realizate, piesele de schimb, materialele auxiliare si/sau timpul de manopera se consemneaza in Devizul final.

8.6.      Devizul (estimativ, suplimentar ori final) se accepta de Client in mod expres, prin semnatura ori in mod tacit, daca nu este contestat ori refuzat in termen de 24 de ore de la primire.

 

  1. PIESELE DE SCHIMB

9.1.      Pentru repararea autovehiculului, Furnizorul va asigura, in functie de optiunea Clientului, piese de schimb noi OE, OEM sau AM.

9.2.      Comanda pieselor de schimb se face doar dupa achitarea de catre Client a unui avans de 50% din valoarea acestora. Plata avansului reprezinta acordul expres al Clientului de aprovizionare cu reperele comandate.

9.3.      Pentru renuntarea la comanda lansata, Clientul datoreaza Taxa de transport si retur. In acest caz, Clientul nu are dreptul sa solicite restituirea avansului.

9.4.      In mod exceptional, reparatiile pot fi executate cu piese de schimb asigurate de Client, la cererea scrisa a acestuia.

9.5.      Daca piesele asigurate de Client sunt neconforme, manopera pentru demontarea – remontarea lor si/sau costul noilor piese, achizitionate de acesta ori de Furnizor, se suporta suplimentar de Client, ori de cate ori este necesar.

9.6.      Clientul are dreptul sa solicite piesele defecte/inlocuite de Furnizor doar la data reprimirii autovehiculului. Cererea se formuleaza in scris. Dupa ridicarea autovehiculului, Clientul nu mai poate emite nicio pretentie fata de piesele uzate, inlocuite si neridicate.

9.7.      Piesele cu vicii ascunse (neconforme), inlocuite de Furnizor in termenul de garantie, sunt proprietatea Producatorului si nu se predau Clientului.

  1. TERMENUL DE EFECTUARE A REPARATIILOR

10.1.    Termenul de efectuare a reparatiilor este estimat in Contractul de service.

10.2.    In cazul in care lucrarile de reparatie sunt realizate in baza unei asigurari, Clientul se obliga sa predea in original documentele necesar a fi comunicate Asiguratorului si poate solicita copii.

10.3.    Termenul de efectuare a reparatiilor se prelungeste in mod automat, in urmatoarele situatii:

  1. intarzieri in obtinerea de autorizatii prealabile, necesare pentru inceperea prestarii serviciilor;
  2. necesitatea efectuarii de Lucrari suplimentare;
  3. intarzieri in aprovizionarea cu piese de schimb, nedatorate Furnizorului;
  4. dificultati de diagnosticare a defectelor;
  5. alte motive intemeiate.

10.4.    Furnizorul va informa Clientul in scris cu privire la prelungirea termenului de efectuare a reparatiilor.

  1. REPRIMIREA si STATIONAREA AUTOVEHICULUI

11.1.    Data reprimirii autovehiculului depinde de termenul de realizare a lucrarilor de service si de data platii pretului de catre Client.

11.2.    Furnizorul va comunica Clientului finalizarea lucrarilor, prin telefon, SMS, WhatsApp sau e-mail.

11.3.    Clientul are obligatia sa ridice autovehiculul, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data la care este informat de finalizarea lucrarilor, sub sanctiunea platii Tarifului de stationare.

11.4.    Restituirea catre Client a autovehiculului reparat se face pe baza Procesului-verbal de reprimire (PVR), doar dupa achitarea integrala a facturilor.

11.5.    Prin semnarea PVR, Clientul certifica prestarea serviciilor sub aspect cantitativ si calitativ.

11.6.    In cazul in care dupa 6 (sase) luni de la expirarea termenului stipulat in Notificare, Clientul nu poate fi contactat, nu-si achita obligatiile si/sau nu ridica autovehiculul, acesta va fi considerat abandonat. In acest caz, Furnizorul este indreptatit sa intreprinda toate masurile, prin orice mijloc, pentru recuperarea oricarui prejudiciu cauzat sau eventual, precum si a oricaror debite.

XII.     TARIFARE. PRETUL CONTRACTULUI

12.1.    Manopera se determina conform normativelor de timp de manopera elaborate de Producator ori a normativelor de timp acceptate de Asiguratori. Timpul de manopera nu este egal cu timpul calendaristic. Timpul de manopera poate depasi timpul calendaristic atunci cand fluxurile de reparatii impun realizarea concomitenta a mai multor activitati.

12.2.    Pretul pieselor de schimb si al produselor consumabile sunt puse la dispozitia Clientului, la simpla sa cerere.

12.3.    Pretul evaluarii/diagnosticarii, orei de manopera si parcarii sunt afisate la receptia Furnizorului.

12.4.    Pretul Contractului care rezulta din Deviz, estimativ, suplimentar sau final, dupa caz, se factureaza.

12.5.    Factura finala reprezinta valoarea totala pentru evaluare, materialele folosite, piesele de schimb achizitionate de Furnizor, utilizate pentru reparatii, Tariful pentru transport si retur, manopera, inclusiv pentru orele suplimentare pentru serviciile prestate in regim de urgenta, si/sau Tariful de stationare, din care se va deduce avansul contractual, dupa caz.

12.6.    Pentru neridicarea autovehiculului reparat in termenul prev. de art. 11.3, Clientul datoreaza Tariful pentru stationare in incinta service-ului de 10 lei/zi, pentru fiecare zi de stationare suplimentara.

        XIII.    MODALITATE si TERMENE DE PLATA

13.1.    Clientul are obligatia sa plateasca integral pretul lucrarilor si eventualele diferente ce-i revin fata de cuantumul platilor efectuate de Asigurator.

13.2.    Pretul se achita integral, prin card, virament bancar si/sau numerar:

  1. in baza facturii emise de Furnizor pentru evaluare, in cazul in care Clientul nu accepta Devizul estimativ;
  2. in baza facturii emise de Furnizor, conform Devizului final.

13.3.    Plata pretului se face la data restituirii autovehiculului, adica in termen de cel mult 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea Clientului de finalizarea lucrarilor.

13.4.    Facturile emise conform Devizului acceptat potrivit art. 8.6, nu mai pot fi contestate.

13.5.    Penalitatile pentru plata cu intarziere a facturii finale se factureaza separat si se achita in maxim 30 de zile de la primirea facturii.

XIV.    INCETAREA CONTRACTULUI

14.1.    Contractul poate inceta prin executare, acordul de vointa al partilor, denuntare unilaterala, imposibilitate fortuita de executare, rezolutiune ori reziliere.

14.2.    Denuntarea unilaterala poate fi solicitata atat de Furnizor, cat si de Client, printr-o notificare scrisa, care trebuie comunicata pana la inceperea efectiva a executarii Contractului.

14.3.    Nerespectarea obligatiilor asumate de catre una dintre parti da dreptul celeilalte parti sa ceara rezolutiunea/rezilierea Contractului si sa pretinda plata de daune-interese. Rezolutiunea/rezilierea va opera de plin drept, prin simpla notificare scrisa a partii, fara sa fie necesara interventia instantei si punerea in intarziere.

14.4.    Rezolutiune/rezilierea nu are niciun efect asupra obligatiilor scadente intre parti.

14.5.    Prevederile prezentului capitol nu inlatura raspunderea partii care in mod culpabil a cauzat incetarea Contractului.

  1. RASPUNDEREA CONTRACTUALA

15.1.    Partile se obliga sa execute Contractul cu buna-credinta, sinceritate si seriozitate, sa urmareasca si sa se informeze reciproc asupra derularii Contractului.

15.2.    Pentru nerespectarea si/sau executarea necorespunzatoare a obligatiilor contractuale, partea in culpa datoreaza despagubiri.

15.3.    Pentru neplata la termen a facturilor, Clientul datoreaza penalitati in cuantum de 0,2 %/zi de intarziere, incepand cu ziua urmatoare scadentei. Penalitatile curg de drept, fara punere in intarziere. Totalul penalitatilor poate depasi valoarea debitului.

15.4.    Furnizorul raspunde doar pentru accesoriile si aparatele fixate pe Autovehicul.

15.5.    Furnizorul nu raspunde de obiectele personale aflate in autovehiculul predat de Client.

15.6.    Furnizorul nu raspunde de eventuale deficiente ale caroseriei (ex: zgarieturi) care nu pot fi vizualizate la preluare datorita starii in care se preda autovehiculul (ex: acoperit de praf, noroi, gheata, etc).

15.7.    Clientul declara in mod expres ca este de acord ca probele de drum sa se faca pe cheltuiala sa.

15.8.    Clientul declara in mod expres ca la data introducerii in reparatie, Autovehiculul are inspectia ITP valabila, polita RCA valida si rovinieta. Clientul raspunde in cazul in care Autovehiculul supus probei de drum este depistat fara ITP, polita RCA valabila si/sau rovinieta.

15.9.    In situatia in care Clientul refuza interventii la Autovehicul pentru remedierea defectiunilor si uzurii care afecteaza siguranta pasagerilor si a circulatiei si nu accepta solutiile propuse de Furnizor pentru inlaturarea anomaliilor constatate, raspunde exclusiv pentru orice consecinte rezultate din prezenta in trafic a Autovehiculului. In consecinta, Clientul exonereaza Furnizorul de orice raspundere in caz de incident/accident care poate avea o legatura cu neremedierea defectiunilor semnalate.

15.10.  Daca Clientul asista la realizarea lucrarilor in alte zone decat cele special amenajate, cu acordul ori fara acordul Furnizorului, isi asuma intreaga responsabilitate pentru orice tip de vatamari pe care le-ar putea suferi. In acest caz, Furnizorul este exonerat in intregime de orice raspundere.

15.11.  Furnizorul nu va fi implicat in niciun litigiu ce poate interveni intre o Societate de asigurari si Client, indiferent de natura acestuia.

15.12.  Pentru neplata integrala a sumelor datorate, Furnizorul beneficiaza de un drept de retentie asupra autovehiculului reparat. Bunul se preda Clientului daca acesta achita debitele in termen de 6 luni de la data scadentei.

XVI.    GARANTII

 

16.1.    Furnizorul acorda garantii in conditiile Anexei nr. 2 la Contract, care poate fi consultata pe site ___ si solicitata la sediu.

XVII.   FORTA MAJORA si CAZUL FORTUIT

17.1.    Forta majora si cazul fortuit exonereaza de responsabilitate partea care le invoca, daca prejudiciul produs se datoreaza acestora. In acest caz, raspunderea partilor pentru neindeplinirea obligatiilor contractuale este inlaturata.

XVIII. NOTIFICĂRI

18.1.    In acceptiunea partilor, orice notificare adresata de una dintre parti celeilalte este valabil indeplinita daca este transmisa prin SMS, WhatsApp, e-mail sau posta cu confirmare de primire, la numerele si/sau adresele mentionate in Contract.

18.2.    Notificarile verbale nu se iau in considerare de nici una dintre parti, daca nu sunt confirmate prin intermediul uneia din modalitatile prevazute la art. 18.1.

XIX.    SOLUTIONAREA RECLAMATIILOR SI A LITIGIILOR

19.1.    Partile convin ca orice neintelegere privind validitatea Contractului sau rezultata din interpretarea, executarea ori incetarea acestuia sa fie rezolvate pe cale amiabila.

19.2.    In cazul formularii unei reclamatii, aceasta va fi solutionata de Furnizor in 30 (treizeci) de zile, raspunsul putand fi comunicat prin e-mail/Whatsapp/fax.

19.3.    Cand rezolvarea litigiilor pe cale amiabila nu este posibila, partile se pot adresa instantei judecatoresti competente de la sediul Furnizorului.

  1. DISPOZITII FINALE

20.1.    Contractul, inclusiv Conditiile generale, reprezinta vointa partilor si inlatura orice alta intelegere verbala, anterioara sau ulterioara incheierii acestuia.

20.2.    Modificarea Contractului se face doar prin act aditional, semnat de ambele parti.

20.3.    Contractul include si urmatoarele Anexe: nr. 1 – Definitii, nr. 2 – Conditii de acordare a garantiilor, nr. 3 – Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal, nr. 4 – Oferta, nr. 5 – Proces-verbal de predare-primire (PVPP), nr. 6 – Deviz (estimativ, suplimentar ori final) si nr. 7 – Proces-verbal de restituire (PVR).

20.4.    Persoana care prezinta documentele de identitate ale autovehiculului este considerata a fi imputernicita de Client sa semneze contractul de service, devizele, procesele-verbale si/sau orice alt document aferente acestuia, sa predea si sa reprimeasca autovehiculul.

20.5.    Prin semnarea Contractului, Clientul declara ca a fost informat cu privire la clauzele contractuale/conditiile generale si ca intelege sa le respecte.

Prezentul contract a fost redactat si semnat astazi, ____, in 2 (doua) exemplare originale, care contin 5 (cinci) pagini fiecare, exclusiv anexele, fiecare parte intrand in posesia unui exemplar.

Furnizor                                                                                           Client

Best Autobild Service SRL

ANEXA nr. 1 la Conditiile Generale

DEFINITII

 

  1. Autovehicul – bunul (autoturism si/sau autoutilitara de pana la 5,5 tone) detinut de Client cu orice titlu, pentru care acesta a solicitat efectuarea de lucrarii de mentenenta/reparatii si/sau livrarea de piese, cu datele de identificare: marca, seria de sasiu si/sau nr. de inmatriculare, care rezulta din documentele acestuia (certificat de inmatriculare, carte de identitate, s.a.).
  2. Furnizor – SC Best Autobild Service SRL, reparator autorizat de catre Registrul Auto Roman (RAR) si furnizor de piese de schimb.
  3. Client – proprietarul sau utilizatorul de fapt si/sau de drept al Autovehiculului. Clientul poate fi reprezentat de Delegat. Pentru evitarea oricarui dubiu, in interpretarea Contractului si a Conditiilor Generale, Delegatul este asimilat Clientului.
  4. Delegat – persoana fizica, cu sau fara procura ori imputernicire scrisa din partea proprietarului/utilizatorului de drept, care solicita Furnizorului, in numele Clientului, realizarea de lucrari si/sau livrarea de piese de schimb. Partile convin ca pentru semnarea Contractului, predarea si/sau reprimirea autovehiculului, nu este necesar ca Delegatul sa prezinte o procura notariala din partea Clientului, fiind suficienta confirmarea Clientului.
  5. Producator – constructorul autovehiculului ce face obiectul prestatiilor Furnizorului.
  6. Servicii auto – sunt lucrarile de service si alte tipuri de lucrari.
  7. Constatare
  8. Evaluare – operatiunea de verificarea sumara a autovehiculului (interior/exterior), in vederea intocmirii Devizului estimativ.
  9. Diagnoza – interogarea cu ajutorul unui tester de diagnoza a tuturor sistemelor electronice de comanda si control ale unui autovehicul care permite verificarea parametrilor de functionare ale sistemelor, interogarea si citirea codurilor de defecte, executarea setarilor de baza, reparametrizarea componentelor inlocuite, citirea valorile reale de functionare si compararea cu valorile cerute de unitatile de control.
  10. Lucrari de service – sunt lucrarile de intretinere si/sau de reparatii. Lucrarile de service se tarifeaza conform normativelor de timp stabilite de Producator in varianta in vigoare la data semnarii Contractului si/sau la data restituirii autovehiculului.
  11. Lucrari de reparatii – sunt cele care se identifica in urma unei constatari tehnice de specialitate, a unei probe de drum, a unei diagnosticari tehnice, prin demontari/remontari de ansamble/piese de schimb sau combinatii a acestor operatiuni.
  12. Lucrari suplimentare – lucrari neprevazute si necesare pentru aducerea autovehiculului in buna stare de functionare, care nu pot fi stabilite cu ocazia evaluarii initiale, ci dupa inceperea lucrarilor de service, si care sunt enumerate in Devizul suplimentar. Acestea nu cuprind operatiunile de pregatire/comandare a materialelor.
  13. Manopera – reprezinta operatiile tehnice executate de personalul de specialitate al Furnizorului, conform tehnologiilor si reglementarilor Producatorului. Manopera este exprimata in ore norma centezimale, determinate in baza Normativelor de Timp utilizate de Furnizor (Haynes Pro). Ora norma este calculata sa acopere volumul lucrarilor executate de toti specialistii implicati in proces.
  14. Produse consumabile – solutia de spalat parbrizul, uleiurile, aditivii, antigelul, lichidul de frana, filtrele (de ulei, aer, combustibil, etc.), becurile, stergatoarele de parbriz si accesoriile auto.
  15. Piese de schimb (PS) – reprezinta piesele de schimb, folosite la intretinerea si reparatia autovehiculelor. Furnizorul comercializeaza si utilizeaza pentru mentenanta/reparatii piese de schimb OE, OEM si AM.
  16. Piese de schimb OE (Original Equipment sau Genuine) – piese de prim montaj, folosite de producatorul auto in procesul de ansamblare a unui autovehicul nou. Piesele de schimb OE (piese de origine) sunt produse de producatorul auto sau de un furnizor aflat sub contract de exclusivitate cu acesta si au inscriptionate logo-ul producatorului si a marcii auto. Au un nivel de calitate excelent si pretul cel mai mare.
  17. Piese de schimb OEM (Original Equipment Manufacturer) – piese produse de furnizorul care monteaza piese de origine pe o masina si respecta standardele de calitate impuse de producatorul masinii. Piesele de schimb OEM sunt marcate doar cu logo-ul producatorului. Au un nivel de calitate foarte bun sau excelent si preturi accesibile.
  18. Piese de schimb AM (AfterMarket) – piese produse de alti producatori decat cei care produc OE sau OEM, care au achizitionat drepturile de a le produce si sunt omologate de organismele international. Piesele de schimb AM (piese economice omologate) sunt marcate doar cu logo-ul producatorului. Au un nivel de calitate bun si foarte bun, in functie de producator, si preturi foarte accesibile.
  19. Piese de schimb SH (Second Hand) – bunuri mobile corporale care pot fi refolosite în starea în care se află sau după efectuarea unor reparaţii;
  20. Deviz – documentul comercial emis de Furnizor si insusit/acceptat de parti, care, in functie de etapa in care este intocmit, poate fi: estimativ, suplimentar ori final. Pentru claritate, Furnizorul emite un singur document, intitulat “Deviz”, care, in functie de etapa in care este intocmit, poarta in Contract denumiri diferite: Deviz estimativ, Deviz suplimentar ori Deviz final.
  21. Devizul estimativ – documentul comercial intocmit de Furnizor cu ocazia evaluarii initiale a autovehiculului, insusit si/sau acceptat de parti, ce cuprinde lista operatiilor estimate a fi executate asupra Autovehiculului, conform Normativelor tehnice (Haynes Pro): manopera + piese de schimb necesare + preturi aferente. Operatiile si piesele de schimb sunt determinate in baza unei constatari/diagnosticari facuta de Furnizor si/sau a unei solicitari scrise a Clientului. Devizul estimativ are valoare informativa, se stabileste fara efectuarea de demontari si ofera un cost estimativ al lucrarilor de service. Devizul estimativ coincide cu oferta Furnizorului.
  22. Deziv suplimentar – documentul comercial intocmit de Furnizor, conform Normativelor tehnice (Haynes Pro), dupa inceperea realizarii lucrarilor mentionate in Devizul estimativ, ce cuprinde lista serviciilor si pieselor care nu au putut fi stabilite cu ocazia evaluarii initiale si care sunt necesare pentru aducerea autovehiculului in buna stare de functionare.
  23. Deviz final – documentul comercial final aferent facturii fiscale, intocmit de Furnizor. Devizul final cuprinde lucrarile realizate, piesele de schimb utilizate, manopera, etc. Devizul final se emite in 2 situatii:
  24. dupa finalizarea evaluarii initiale, daca Clientul nu accepta Devizul estimativ. In acest caz, Devizul final cuprinde doar costul evaluarii, inscris si in Devizul estimativ;
  25. dupa prestarea serviciilor (ex: reparatii). In acest caz, Devizul final cuprinde atat mentiunile din Devizul estimativ, cat si din cel suplimentar.
  26. Predare – primire autovehicul – operatiunea de predare a autovehiculului de catre Client catre Furnizor, in vederea evaluarii si/sau prestarii serviciilor.
  27. Proces-verbal de predare-primire (PVPP) – documentul care atesta predarea autovehiculului de catre Client catre Furnizor, in vederea prestarii serviciilor evidentiate in Devizul estimativ;
  28. Reprimire autovehicul – operatiunea de predare/restituire a autovehiculului de catre Furnizor catre Client, fie dupa evaluarea acestuia, daca Clientul nu accepta Devizul estimativ, fie dupa prestarea serviciilor (ex: reparatii).
  29. Proces-verbal de reprimire (PVR) – documentul care atesta predarea/restituirea autovehiculului de catre Furnizor catre Client, fie dupa evaluare, daca Clientul nu accepta Devizul estimativ, fie dupa prestarea serviciilor.
  30. Pretul manoperei – contravaloarea in bani a Manoperei, calculata prin inmultirea numarului de ore norma cu tariful orar.
  31. Tarife pentru serviciile prestate – preturile mentionate in Devizul estimativ (oferta) acceptata de Client.
  32. Tarif pentru parcare – taxa de 10 lei/zi pentru parcarea autovehiculului reparat, in incinta service-ului, dupa expirarea termenului de ridicare.
  33. Taxa de transport si retur – 50% din valoarea pieselor achizitionate de Furnizor, in vederea efectuarii reparatiilor, pe care Furnizorul nu le poate returna vanzatorului, conform conditiilor contractuale ale acestuia.
  34. Termenul pentru predarea autovehiculului – data la care Clientul a fost progamat sa predea autovehiculul in vederea evaluarii.
  35. Termen de efectuare a reparatiilor – termenul de efectuare a reparatiilor stabilit prin Contractul de service incheiat la predarea autovehiculului. Termenul de efectuare a reparatiilor se prelungeste automat cu durata corespunzatoare procurarii pieselor de schimb si in celelalte cazuri enumerate la art. 10.3 din Contract.
  36. Termenul final de efectuare a reparatiilor – termenul stabilit de Furnizor pentru finalizarea lucrarilor de reparatii, care se comunica Clientului, in cazul in care se aproba efectuarea de lucrari suplimentare.
  37. Termen de ridicare a autovehiculului – termenul convenit de parti ori stabilit de Furnizor si comunicat Clientului in scris, la care sa se faca reprimirea autovehiculului.
  38. Garantia legala de conformitate – protectia juridica a consumatorului rezultata prin efectul legii in raport cu lipsa de conformitate, reprezentand obligatia legala a Furnizorului fata de consumator ca, fara solicitarea unor costuri suplimentare, sa aducă produsul la conformitate, incluzand repararea sau inlocuirea produsului, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta.
  39. Termen de garantie – limita de timp, care curge de la data dobandirii produsului sau serviciului, pana la care producatorul sau prestatorul isi asuma responsabilitatea remedierii sau inlocuirii produsului sau serviciului achizitionat, pe cheltuiala sa, daca deficientele nu sunt imputabile consumatorului.
  40. Viciu ascuns deficienta calitativa a unui produs livrat sau a unui serviciu prestat care nu a fost cunoscuta si nici nu putea fi cunoscuta de consumator prin mijloacele obisnuite de verificare.
  41. Forta majora – orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil. Pentru evitarea oricarui dubiu, prin caz de forta majora se intelege, fara a se limita la, fenomenele naturale, externe, avand caracter extraordinar si absolut impredictibil (ex: cutremur).
  42. Caz fortuit – un eveniment care nu poate fi prevazut si nici impiedicat de catre cel care ar fi fost chemat sa raspunda daca evenimentul nu s-ar fi produs.
  43. Accident auto – evenimentul in care a fost implicat cel putin un vehicul in miscare, care s-a produs pe un drum deschis circulatiei publice ori si-a avut originea intr-un asemenea loc si care a avut ca urmare decesul, ranirea unora sau a mai multor persoane ori avarierea a cel putin unui vehicul sau alte pagube materiale.
  44. Incident auto – evenimentul in care a fost implicat un vehicul, care s-a produs pe un drum deschis sau nu circulatiei publice ori si-a avut originea intr-un asemenea loc si care a avut alte consecinte decat in cazul unui accident auto.

 

ANEXA nr. 2 la Conditiile Generale la Contractul de service nr. ____

CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI

  1. Conditii de acordare a garantiei
    • Drepturile Clientului sunt asigurate in conformitate cu legislatia in vigoare.
    • Se acorda garantie conform legii pentru toate produsele comercializate de Furnizor, cu exceptia Produselor consumabile.

1.4.        Orice pretentie de garantie pentru un bun vandut sau  serviciu efectuat nu va fi luata in considerare daca factura aferenta acestora nu a fost achitata conform angajamentului intre parti.

  1. Garantia pentru Piesele de schimb livrate si/sau folosite de Furnizor

2.2.         Furnizorul raspunde fata de Client pentru orice neconformitate care exista in momentul livrarii Pieselor de schimb, care este constatata in termenul oferit de producator de la data respectiva, cu exceptia cazurilor prev. la art. 5 din Anexa.

2.3.         Garantia acopera defectele de fabricatie, doar in conditiile exploatarii corecte, respectarii planului de mentenanta, depozitare, etc. stabilite de Producator.

2.4.         Garantia acopera repararea si/sau inlocuirea pieselor recunoscute ca fiind defecte, conform tehnologiilor si metodelor de diagnosticare ale Producatorului, in conditiile montarii acestora intr-o unitate autorizata de R.A.R.

2.5.         Piesele de schimb originale/de origine (OE) vandute de Furnizor, montate pe Autovehicul si inscrise in factura, beneficiaza de garantia acordata de Producator de 24 de luni.

2.6.         Piesele de schimb echivalente (OEM/AM) vandute de Furnizor, montate pe Autovehicul si inscrise in factura, beneficiaza de garantia acordata de Producator, conform certificatului de garantie care insoteste marfa si este eliberat de acesta.

2.7.         Piesele de schimb de ocazie (SH) vandute de Furnizor la cererea Clientului, montate pe Autovehicul si inscrise in factura, beneficiaza de garantia de 12 luni.

  1. Garantia pentru alte produse livrate si/sau folosite de Furnizor

3.1.         Pentru anvelope, acumulatori, etc, garantia este cea asigurata de Producator.

3.2.         Pentru curele de transmisie si alte componente ale sistemului de distributie se acorda garantie doar in conditiile specificate de Producator, respectiv in limita numarului de kilometri sau a perioadei de timp la care producatorul Autovehiculului recomanda schimbarea componentei sistemului.

3.3.         Pentru lubrifianti, termenul este cel mentionat pe ambalaj.

3.4.         Nu se acorda garantie pentru produsele consumabile: solutii de spalat parbrizul, uleiuri, aditivi, antigel, lichid de frana, filtre (de ulei, aer, combustibil, etc), becuri, stergatoare de parbiz si accesorii auto.

  1. Garantia pentru manopera
  • Garantia acopera costurile cu manopera aferenta, daca piesele au fost montate in atelierul Furnizorului.
  • Garantia pentru manopera unei operatii de service este de ____ luni/zile.
  1. Pierderea garantiei. Excluderi

5.1.         Bunurile si serviciile NU sunt acoperite de garantie:

  1. in cazul folosirii de catre Client de combustibili, lichide, piese sau consumabile necorespunzatoare, neomologate sau necertificate;
  2. in cazul utilizarii in continuare a Autovehiculului dupa semnalarea la bord a unei defectiuni, chiar si pentru scurt timp (lampile rosii aprinse: ulei, racire, incarcare, etc)
  3. in cazul defectiunilor aparute ca urmare a altor defectiuni neremediate la timp;
  4. in cazul depasirii greutatii maxim admise de incarcare a Autovehiculului;
  5. pentru defectele care sunt efectul modificarilor aduse specificatiei originale a Autovehiculului;
  6. pentru reglaje si curatiri, tensionarea curelelor de transmisie, geometria trenurilor de rulare, echilibrarea rotilor si verificarea presiunii in pneuri, restrangerea piulitelor, reglajele farurilor, controlul functional, inclusive proba de drum, controlul nivelului lichidelor de lucru, intretinerea bateriei si alte dereglari, indiferent daca sunt sau nu consecinta intretinerii ori utilizarii necorespunzatoare sau a interventiei unor persoane neautorizate;
  7. in cazul defectarii datorate unei intretineri defectuoase, suprasolicitarii autovehiculului, abuzurilor, efectuarii incorecte a reparatiilor si intretinerii de catre terti;
  8. daca autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel specificat de Producator sau a fost exploatat in alte conditii: participari la curse, raliuri sau alte competitii sportive;
  9. in cazul intervenirii asupra bunului de catre un tert, indiferent daca este sau nu service autorizat RAR.

5.2.        Dreptul la garantie se pierde daca bunul cumparat a fost necorespunzator exploatat, manipulat, suprasolicitat. Pentru evitarea oricarui dubiu, nu se acorda garantie in urmatoarele situatii, dar fara a se limita la acestea: prezinta urme ale unor factori externi, supraincalzit, rupt, lovit, suprasolicitat, modificari la instalatia electrica, etc.

5.3.        Furnizorul nu datoreaza garantii daca defectiunea se datoreaza unei actiuni exterioare si/sau unei intretineri neconforme cu recomandarile Producatorului.

5.4.        Defectiunile la sistemele si/sau partile care nu au facut obiectul contractului nu sunt in sarcina Furnizorului si nu constituie obiect al vreunei garantii.

5.5.         Furnizorul nu ofera garantii pentru piesele de schimb procurate de Client, noi sau second-hand.

  1. Remedii in cadrul termenului de garantie

6.1.         In caz de neconformitate a bunurilor facturate, Clientul are dreptul de a beneficia de aducerea in conformitate.

6.2.         Aducerea in conformitate a bunurilor facturate se realizeaza prin repararea sau inlocuirea acestora, cu excepţia cazului in care masura corectiva aleasa ar fi imposibila sau, in comparatie cu cealalta masura corectiva disponibila, ar impune Furnizorului costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare circumstantele legale.

6.3.         În cazul în care neconformitatea urmează să fie remediată prin repararea sau înlocuirea bunurilor, Clientul are obligatia sa puna bunurile/Autovehiculul la dispoziţia Furnizorului.

6.4.         Repararea sau inlocuirea se efectueaza in conditiile legii, in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data cand Clientul a solicitat aducerea in conformitate. Termenul se prelungeste automat cu durata corespunzatoare procurarii bunurilor (ex: piese de schimb).

6.5.         Furnizorul isi rezerva dreptul de a decide, in conformitate cu manualele de reparatii ale Producatorului, metoda de remediere in garantie a pieselor/componentelor vandute.

6.6.        Furnizorul poate refuza sa aduca in conformitate bunurile facturare daca reparatia sau inlocuirea este imposibila sau i-ar impune costuri disproportionate.

6.7.        Daca repararea sau inlocuirea nu este posibila, prin exceptie de la regula prev. de art. 6.1, Clientul are dreptul fie sa obtina o reducere proportionala a pretului, fie restituirea acestuia.

6.8.         Reducerea de pret este proportionala cu diminuarea valorii bunului inlocuit în comparatie cu valoarea pe care ar avea-o acesta daca ar fi in conformitate.

6.9.         Restituirea pretului se face doar in cazul incetarii Contractului de catre Client, in conditiile legii. Ca efect al incetarii, Clientul are obligatia sa restituie bunul.

6.10.      Clientul nu are dreptul sa obtina încetarea contractului daca neconformitatea este minoră.

  1. Remedii dupa expirarea termenului de garantie

7.1.        Dupa expirarea termenului de garantie, Clientul pot pretinde remedierea sau inlocuirea bunurilor care nu pot fi folosite potrivit scopului pentru care au fost realizate, ca urmare a unor vici ascunse aparute pe durata medie de utilizare a acestora.

7.2.         Garantia pentru vicii este datorata daca viciul sau cauza lui exista la data predarii.

7.3.        Orice viciu ascuns al pieselor procurate de Furnizor trebuie semnalat de Client in termen de 2 (doua) zile lucratoare de la data descoperirii

  1. Data inceperii garantiei

8.1.         Garantia incepe de la data livrarii bunurilor/Autovehiculului si plata facturii aferente.

  1. Conditii de acordare a garantiei

9.1.         Orice reclamatie privind neconcordanta dintre bunuri si factura se accepta doar daca este facuta in scris, in termen de maximum 2 zile lucratoare de la data descoperirii problemei.

9.2.         Clientul care solicita acordarea garantiei, trebuie sa se prezinte la sediul Furnizorului cu Autovehiculul pe care se afla piesa ce face obiectul garantiei si documentele acestuia.

ANEXA nr. 3 la Conditiile Generale la Contractul de service nr.

 

NOTA DE INFORMARE

cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

 

In conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE, denumit in continuare “GDPR”, SC Best Autobild Service SRL, in calitate de Furnizor/Operator de date cu caracter personal, va aduce la cunostinta urmatoarele:

1.1.         Respectam dispozitiile legale privitoare la protectia datelor cu caracter personal, denumite in continuare “Date”, si punem in aplicare masuri tehnice si organizatorice de protejare a tuturor operatiunilor privitoare in mod direct sau indirect la acestea, de prevenire a prelucrarii neautorizate sau ilegale, inclusiv a pierderelor sau distrugerilor accidentale sau ilegale.

1.2.      Prelucram urmatoarele categorii de date cu caracter personal: date de identificare (nume si prenume, data nasterii, adresa de domiciliu, CNP, serie si numar act de identitate, data emiterii si expirarii acestuia, semnatura), numar de telefon, adresa e-mail, nr. de inmatriculare al autovehiculului, date de localizare, poze, video si/sau alte date personale.

1.3.      Prelucram datele cu caracter personal doar in urmatoarele scopuri:

  1. desfasurarea relatiei contractuale si comunicarea cu dvs;
  2. indeplinirea obligatiilor legale instituite in sarcina Operatorului (ex: fiscale);
  3. redactarea inscrisurilor in numele dvs, potrivit mandatului incredintat in relatia cu Asiguratorul;
  4. asigurarea securitatii persoanelor si bunurilor aflate in si la sediul nostru;
  5. prezentarea serviciilor si produselor noastre si evaluarea gradului dvs. de satisfactie;
  6. participarea la sondaje de opinie pentru imbunatatirea serviciilor oferite.

1.4.      Prelucrarea datelor cu caracter personal in scopurile mentionate mai sus se face in baza contractului in care sunteti parte, a legislatiei in vigoare, a consimtamantului dvs. si pentru satisfacerea intereselor legitime ale Operatorului.

1.5.      Nu utilizam datele cu caracter personal pentru prelucrarea automata si nici pentru realizarea de profile. Nu luam decizii automate cu privire la dvs. Utilizam mijloace tehnice pentru stocarea datelor, in conditii de securitate. Nu prelucram date in scopuri secundare incompatibile cu scopurile pentru care le-am colectat.

1.6.      Datele prelucrate pot fi transferate catre instantele de judecata si/sau alte institutii ori autoritati publice conform legii sau ca raspuns la anumite proceduri legale obligatorii.

1.7.      Datele prelucrate se pastreaza in intervalul de timp necesar pentru atingerea scopurilor mentionate anterior, respectand dispozitiile legale privind arhivarea.

1.8.      Revizuim anual Datele colectate si analizam in ce masura pastrarea lor este necesara scopurilor mentionate, intereselor dvs. legitime si/sau indeplinirii obligatiilor noastre legale. Datele care nu mai sunt necesare vor fi sterse.

1.9.      In calitate de Client/Persoana vizata beneficiati de urmatoarele drepturi:

  1. de acces – aveti dreptul sa obtineti o confirmare din partea noastra ca prelucram sau nu datele dvs., iar daca da, sa va oferim acces la acestea si informatii despre cum sunt prelucrate;
  2. de rectificare – aveti dreptul sa se corecteze fara intarziere Datele eronate, inexacte sau incomplete;
  3. de stergere a Datelor – aveti dreptul sa va stergem Datele cand sunt indeplinite o serie de conditii: nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, v-ati retras consimtamantul si nu exista alt temei juridic pentru prelucrare, va opuneti prelucrarii si nu exista alte temei juridic, Datele au fost prelucrate ilegal, trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale care ne revine ori au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale;
  4. de restrictionare – aveti dreptul sa obtineti restrictionarea prelucrarii Datelor in urmatoarele situatii: contestati exactitatea Datelor pe o perioada care ne permite verificarea corectitudinii acestora, prelucrarea este ilegala dar nu doriti stergerea Datelor, nu mai avem nevoie de Date in scopul prelucrarii dar le solicitati pentru apararea unui drept in instanta ori v-ati opus prelucrarii pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime prevaleaza asupra drepturilor dvs.;
  5. de opozitie – aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii Datelor atunci cand acestea deservesc interesul nostru legimit;
  6. la portabilitate – aveti dreptul sa primiti Datele intr-un format structurat care poate fi citit automat si sa fie transmise direct altui operator;
  7. de a depune o plangere in fata autoritatii de supraveghere;
  8. de a fi notificat in caz de incalcare a securitatii Datelor;
  9. de a modifica sau de a va retrage consimtamantul cu privire la prelucrarea Datelor pentru cazurile in care l-ati exprimat.

1.10.    Clientul/Persoana vizata poate sa-si exercite depturile printr-o cerere scrisa, semnata, pe care ne-o transmite .

1.11.    Mentionam ca interventia asupra datelor pe care ni le-ati furnizat poate fi de natura sa impiedice executarea contractului incheiat cu dvs. In acest caz, Furnizorul este exonerat de raspundere.

1.12.    Pentru orice intrebari sau nemultumiri va puteti adresa si _______

ACORD din data de ___.__ .2022

privind prelucrarea datelor cu caracter personal

 

Subsemnatul/a ____________________________, cu domiciliul in ____________________________, identificata cu CI seria ___ nr. ________, eliberata la data de ____________ de _____________, in temeiul art. 6, alin.1 din GDPR, imi exprim in mod expres si voluntar consimtamantul ca SC Best Autobild Service SRL, cu sediul in comuna Letea Veche, sat Letea Veche, str. A.I. Cuza, nr. 273C, jud. Bacau, sa colecteze si sa prelucreze datele oferite de mine care au caracter personal, mentionate mai sus, pentru satisfacerea intereselor sale legitime, incluzand asigurarea securitatii persoanelor si bunurilor aflate in si la sediul sau, prezentarea serviciilor si produselor acestuia, evaluarea gradului meu de satisfactie si participarea mea la sondaje de opinie pentru imbunatatirea serviciilor oferite.

Confirm ca am fost informat cu privire la drepturile mele in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Sunt de acord / Nu sunt de acord cu primirea de notificari prin SMS/WhatsApp/e-mail.

Client/Persoana vizata

_________________________________________